امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

ماهگرد

1393/10/19 7:14
نویسنده : وحیده
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعباسم. صبحه جمعه ت بخیر باشه نفسم.الهی که حالت خوبه خوبه خوب باشه .

امروز یه روز قشنگه دیگه ست امروز از روزای دیگه قشنگتره .آخه ماهگرد تولدتونه.

امیرعباسم،عشقه مامانی ماهگرد تولدت مبارک.جشن شما امروز شش ماهتون تموم شد و رفتین توی هفت ماهگی.

ورودتون رو به هفت ماهگی هزار بار تبریک میگم عشقمجشن

سه شنبه هفته پیش بردیمتون دکتر . کوچولوی من وزنت 6/100 بود الهی قربونه فلفلیه خودم بشم . خانم دکتر گفت به نسبت وزن تولدت خوبه. اما برای من خیلی کمه ، اشکال نداره اینقده صبر می کنم که رشید و درشت بشی. خانم دکتر معانیه ت کرد وشکر خدا مشکلی نداشتی .فقط سرفه وعطسه می زدی که اونم گفت بخاطر اینکه بارون نمیاد هوا خشک شده. انشالله یه بارون بزنه هوا از این آلودگی بیاد بیرون.

به خانم دکتر گفتم که شما هنوز غلت نمیزنی فقط دمر میشی ، بهم گفت چه توقعی داری بچه ت دوماه زودتر بدنیا اومده باید صبرکنی. باشه امیرعباس صبر میکنم.

امیرعباس دوست داریم ، هم مامانی هم بابایی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

✍ مری
19 دی 93 9:49
سلام مامانی چرا از گل پسر عکس نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟ شش ماهگی هم مبارک