امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

ظهربارونی

1395/2/30 14:25
نویسنده : وحیده
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دله مامان. ظهر بارونیتون بخیر و شادی. الهی که تنتون همیشه سالم و لبتون همیشه خندون باشه.حال که دارم براتون می نویسم شکر خدا دوتاتون خوابین، وای امیرعباس آتیشی هستی مامانم، صبحی که از ساعت 9 بیدار شدی تا الان که ساعت یک ونیمه که خوابیدی ، چه کارا که نکردی، پشتی ها رو انداختی ، گندمکاتو روی فرشا ریختی بعد از روش رد شدی وکلی کیف کردی. توی آشپزخونه با سیرها بازی کردی پوستشونو کندی ووو..... و خدارو شکر الان تو خواب نازی و اگه خدا بخواد من دارم نفس می کشم .

هوا بارونیه و رعدوبرقه ترسناکی هم می زنه ، پنجره ی اتاق باز بود در خورد بهم و الان دیگه باز نمیشه ، بابایی هم دانشگاهه تا شش هم نمیاد وای وای وای معلوم نیست توی اتاق الان چه خبر شده.سوالسوال

امیرحسین نفسیه مامان شماهم خوابین ، علی الحساب فعلا شما بی آزارتر از امیرعباسی ، اگرچه وقتی گریه ت می گیره آروم کردنت کلی انرژی از من می گیره.

امشب خونه ی مامان فاطمه مهمونیم . مامانم برامون دلمه برگ مو درست می کنه من عاشقه دلمه هستم.محبت امیرعباس کاش توهم دوست داشتی ومی خوردی اما متاسفانه نزدیک دوساله ته  ومن هنوز براشما جدا غذا درست می کنم . اشکال نداره بزرگ میشی اون موقع می خوری. امیرای مامان وحیده ،خیلی خوشحالم که شما دوتا رو خدا بهم داده الهی که همیشه شاد وسرحال باشید در پناه الله.

امیرعباس وامیرحسین تا ابد توی دهنتون حک کنید که منو بابایی عاشقتونیم.محبتمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)