امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

توقع

1393/10/4 9:24
نویسنده : وحیده
80 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنیه مامانی. الهی که حالت خوب و روزگار بروفق مرادت باشه انشالله.

امیرعباس هر روز که می گذره مهرت توی دلم وعشقت توی قلبم بیشتر میشه . مامانی فقط نگرانتم آخه بچه های مثل تو الان دیگه قشنگ غلت می زنن وشاید چهاردست وپا هم برن اما تو نفسه من تازه دو روزه که خودتو  به پهلو می کنی و فقط یه بار غلت زدی. می دونم هنوز خیلی کوچولویی . من مامانه بدی هستم که ازت توقع زیادی دارم آخه دو ماه کم نیست که زودتر دنیا اومدی . وقتی غصه تو می خورم یه حسی ته دلم میگه ، وقتی می دونی که خدا باهاته چرا غم به دلت راه میدی آره عزیزم خدایی که تو را برای من آفرید و نگه داشت تا آخرش هم باهامونه .

نازنینم یادت مونده که  مامان وبابایی دوست دارن؟؟

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)