امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

پستونک

1393/10/6 14:00
نویسنده : وحیده
86 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعباسم. روزت بخیرباشه نفسم.الهی که حالت خوب و لبت خندون باشه. فرشته ی من امروز هم یه روز از روزهای زیبای خداست ، شما سوپتون رو خوردین و مثل شاهزاده ها خوابیدین. دنیای من به تازگی پستونکت رو می شناسی وقتی از دور می بینیش دست وپا می زنی و دهنت رو باز می کنی، اگه پستونک سبک باشه خودت با دستای کوچولوت می گیریش عمرمامان.

حتما می گی چرا شیرخشک؟؟؟ وای گلم دلم از این بابت خونه. امیرم شما که بیست روز بخاطر زردی توی بیمارستان بستری بودی با شیشه بهت شیر می دادیم و اینقده کوچولو بودی که قدرت مک زدن نداشتی ، وقتی هم از بیمارستان مرخص شدی و می تونستی مک بزنی دیگه سینه مامانی رو قبول نکردی . من خیلی تلاش کردم اما موفق نشدم . هنوز هم با وجود اینکه شیر دارم شما نمی گیری. امیرعباسم می دونی تو مقصر نیستی اما من  هروقت مامانی رو می بینم که به بچه ش شیر خودشو می ده کلی غصه میخورم . بیخیال عزیزم همینکه سالمی و پیشمی برام دنیا دنیا ارزش داره عشقم.

امیر عباس امیرعباس منو بابایی دوست داریم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)