امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

بهار

1393/11/27 9:40
نویسنده : وحیده
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به پسر ناز و خوشگلم. الهی که حالت خوبه خوبه خوب باشه.

از مامانی دلخور نباش به جونه خودت وقت نکردم بیام برات بنویسم . معذرت می خوام فلفلی.

فندقه مامان روزها به سرعت می گذرند و من برعکس همه که از گذشت زمان دلخور میشوند ، خوشحالم چرا که گذر زمان یعنی بزرگ شدن دلبندم و مامان بی صبرانه منتظره بزرگ شدنت است و اگه برام نخندی منتظر شب دامادیت هستم. الهی قربونه نخودم برم که باید مرد یه زندگی بشه. امیرعباس دیگه چیزی تا تموم شدنه سال 93 باقی نمونده اگرچه ساله سختی بود اما وجود تو و بودنه تو از سختی ها کاست. 

بهار به رسم سالهایی که گذشت منتظرت هستم و منقل وکندرک را آماده نموده ام تا به یمن ورودت برایت کندرک دود کنم . خودم را برای آمدنت آماده می کنم و از تو انتظار دارم خانه ام را از عطر آگین کنی . پس به انتطارت می نشینم و در دل آرزوهای شیرین می پرورانم.

امیرعباس منوبابایی خیلی دوست داریممحبت

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)