امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

دندون

1394/3/28 10:55
نویسنده : وحیده
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ریزه میزیه من. الهی قربونت برم که دندونات دارن در میان اما به چه سختی .الهی مامان بمیره یک کیلو از وزنت کم شده .وزنت داشت خوب پیش می رفت واز این بابت کلی خوشحال بودم اما یهویی بخاطر دندون ریختی پایین. مامانم هشت کیلو بودی اما حالا شدی هفت کیلو .چند روز دیگه تولدته اما تو خیلی کوچولویی. به یکساله ها نمی خوری. هنوز هم از اینکه هفت ماهه بدنیا اومدی عذاب وجدان دارم و خودمو نبخشیدم کاش بیشتر مواظبت بودم نازنینم.

اما باز هم روزی هزاربار خدای مهربونمو شکر میکنم که هستی ونفس می کشی. الهی که خدا کمکت کنه تا به سلامتی دندونات در بیاد و به زودی به وزن ایده ال برسی انشالله.

امیرعباسم فراموش نکن که منو بابایی بی نهایت دوستت داریممحبتمحبت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)