امیرعباسامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

فرشته های خوشبختی

نمی بخشم

1393/10/25 15:33
نویسنده : وحیده
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرنازم. الهی که حالت خوبه خوبه خوب باشه.

نازنینم خوشحالم از اینکه امروز هم می تونم برایت چند خطی را به یادگار بگذارم. خوشکلم الان که دارم برایت می نویسم شما از خواب خرگوشی بیدار شدید و مشغول تماشا کردن من هستی .دردوبلات بخوره توی سرمامانی.

عباسم وقتی که شیر می خوری لبخند قشنگی نثار مامانی می کنی و با لبخندت قند در دلم آب می شود مونسم الان داری حرف می زنی اما من نمی دونم که قشنگم چی می گه؟

امیرعباسم خیلی دوست داری که به تنهایی بنشینی اما هنوز قادر نیستی و کله ی کوچکت هنوز کمی تکون می خورد. الهی بمیرم همش تقصیر منه که شما زود بدنیا اومدین و حالا همه ی کاراتون دیرتر از بقیه ی بچه هاست. امیرعباسم تا وقتی که نفس می کشم خودم را نمی بخشم شاید اگر کمی بیشتر استراحت کرده بودم شما سر موقع بدنیا می اومدین. امیرم حالم گرفته شد، پس خدانگهدارت باشد.

امیرم منو بابایی می میریم برات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)